Op 21 december 1976 werd handbalvereniging Jupiter ’76 opgericht.
Nu 50 jaar later is Jupiter ’76 nog steeds een begrip in het Friese handbal.
Dit feit willen we gaan vieren met een groot jubileumfeest op:
Zaterdag 12 december 2026.
Wij willen dit feest graag vieren met zoveel mogelijk leden, oud leden, bestuursleden, oud bestuursleden, vrijwilligers, oud vrijwilligers en sponsoren.
De jubileumcommissie is druk bezig met de organisatie van het feest. Dit feest zal waarschijnlijk plaatsvinden in sportcomplex “de Trije” in Franeker.
De voorlopige opzet van de dag ziet er als volgt uit:
’s middags: reünie om herinneringen op te halen, een Jupiter quiz en ……….
buffet
’s avonds: feestavond met livemuziek.
Je kunt je nu al opgeven voor dit jubileumfeest. Klik daarvoor op onderstaande button.
Vertel aan iedereen die je kent en lid is geweest van Jupiter ’76 over dit jubileumfeest.
Want hoe meer zielen hoe groter het feest.
Hopelijk zien we jullie op ons jubileumfeest.
Voor vragen en/of opmerkingen kun je terecht bij de jubileumcommissie: jubileum@jupiter76.nl